helgen

haft en bra helg. i fredags kom min snubbe hem till mig och så åt vi middag, köpte godis och kollade på en film. och i lördags gick vi på hans kompis 30-årsfest vilket var supernice. jag är glad att jag gick med. det var vad jag behövde. alla var supertrevliga och dom bjöd på god mat. italienska delikatesser. det var kul. igår handlade vi lite och hade det soft och sen åkte vi hem till mig och käkade (igen, haha) och sen åkte han och jobbade natt. mkt god mat i helgen med andra ord (haha, jag låter som en tråkig 25-åring). i luv him.

jag blev dock helt sjuuukt sugen på att flytta hemifrn när jag var hemma hos snubben som fyllde 30. jag kände bara "AH, JAG VILL OCKSÅ!". min snubbe håller på och kollar lägenheter, han bor ju i en etta nu och det blir lite trångt. men om han får en tvåa kan jag tänka mig att flytta in. cozy :)

var ären in en sväng på KICKS i täby i helgen, skulle köpa nytt ID-puder. och det är alltid lika kul. ALLA tjejer som jobbar där har gjort misslyckade läppförstoringar. check it out, om du har chansen ;D det ser för jävligt ut. lovar att dom går runt och känner sig så jävla exotic men det ser bara helt jävla FAIL ut. haha. deras smala svenneläppar och så en stor konstigt pumpad överläpp. looks crazy!

jag är ledig idag, det är skitskönt. helgen borde alltid vara tre dagar, då hinner man verkligen softa av liksom. kan inte ngn fixa så att det blir så? haha.

jag ska gå en prommis med min mamma nu och sen ska jag åka med henne en sväng, hon ska handla ngt. sen tänkte jag gå till gymmet lite senare idag och köra lite. jag är så pepp!

måste även kolla upp bra dag och nattcremer. är det ngn som har nåt tips, så tipsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0