haha

haha. jag sitter här och lyssnar på dr alban - sing hallelujah! jag vet inte varför. det är inte riktigt min grej men av ngn anledning fick jag ett sug på att höra just den. den var inte ens så "bra" som jag hade föreställt mig i huvudet. det ända som är nåt är att det är lite roligt när alban sjunger. han sjunger så lazy liksom. när han sjunger "oooh lord". men ah eh nä, vadå kristet liksom?

jag är inte kompis med min spegelbild idag. känner mig så jävla svullen i kroppen. uuuh. jag avskyt vcerkligen det, det känns som att man ser ut som en stoppad korv vad man än har på sig. GAH, HATES IT.

aja. supernice med fredag. ÄNTLIGEN liksom. ikväll ska jag nog inte göra ngt speciellt, kanske åker hem till snubben och kollar film och äter lite chips.


Kommentarer
Postat av: Ida K

sv: för oss funkar det bra. Det är klart att det kan gå lite upp och ner ibland, särskilt nu i början när det faktiskt handlar om att två människor ska bo ihop sig och skapa delade rutiner, men överlag så trivs jag hur bra som helst - både i lägenheten och tillsammans med honom.



Vi har vart tillsammans i fyra år och haft distansförhållande till och från och nu när jag flyttade hem så kändes det solklart att vi skulle bo ihop. Jag tror att du helt enkelt får känna efter, känns det bra blir det nog det också :)

2009-10-02 @ 15:38:32
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0