blablabla

dear diary. today im very SÖTSUGEN. all i can think about is PRINSESSTÅRTOR, SMÅGODIS and other cute stuff. jag vet inte vad det är med mig? ibland har man ju ifs såna dagar. men jag tror att just idag är pga att jag såg en bild på just en prinsesstårta imorse. ofta man är sugen på just det liksom. nä, inte jag iaf. tkr inte ens om grädde och dom består ju typ bara av det. men jag gillar marsipan och sylt. mmm. nån gång ska jag fan göra en egen eller specialbeställa en så att man får extra mkt sylt i!

har jobbat som en djur idag. världens träningsvärk i både ben och armar. och ryggen också faktiskt! haha. som sagt, jag gillar att jobba hårt. nice. dock slutade vi tidigare. vi drog en liten rövare. när katten är borta dansar råttorna på bordet... ;) men vi har verkligen slitit och kommit långt och så får man köra lite längre imorn då. no problemo. vi fixar biffen!

nu ska jag åka och ragga lukta gott-stuff på body shop och ta en kaffe med en kompis, tänkte jag (TROTS ATT JAG VERKLIGEN INTE BORDE). sen lär jag somna ovaggat i min säng *LER KRISTEN*. ska seriöst inte röra en endaste jävla muskel i onödan idag! nonono, bara slappa i sängen och lukta på mig själv och njuta. haha.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0