blablabla

IM SUCH A DRAMA QUEEN! egentligen inte. men jag kan verkligen reta mig på såna små saker som att ens pojkvän ska ha full kontroll på en medans han själv har sitt gamla ex (som betett sig som ett svin mot mig) på facebook. ngn jävla rättvisa får det ju vara! henne eller mig. bort med ludret!

FREDAG FREDAG FREDAG. det värsta är att jag är så himla seg. haft en skitdryg dag. massa småpyssel som varit jävla ansträngande och KOMPLICERADE. och jag ryser så jävligt av gips. god, i hate it. men jag funderar på att kanske kolla nån film ikväll på bio, lagom skönt liksom. dricker kaffe nu och försöker pigga upp mig. annars är jag nog hemma och tar det cool ikväll och så går jag ut och gör ngt imorn. så himla seg. avskyr att vara så här seg! gah, jag vill vara skitpigg och ha massor av energi!

det här med cigg. inga cigg. det går sådär. röker verkligen inte lika mkt, men lite röks det ju... men jag håller på och rehabar mig med snus. snus är fan godare och när man vänjer sig lite så ger det nästan bättre effekt än ciggaretter. sjukt trött på cigg. äckliga är dom och cancer får man ju!

jag färgade håret igår. samma färg som jag brukar. blev skitfint. kvalitén börjar nog bli bättre också. nice nice. aja. jag ska dricka mitt kaffe och diska och sen får jag seee vad jag ska göra. haha, idag är det jag som är det tråkiga som sitter och segar mig på msn. tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0